17 octombrie 2011

Running and Climbing

Cred cu tarie in diversitate versus specializare...

Sambata mi-am facut portia de efort aerob alergand cam 15km cu 700m dif de nivel prin padurile de la tzara.
Am avut noroc de o vreme ideala pentru astfel de miscare: racoare, aprox 2-3*C si innorat.
Duminica m-am intros in Cluj si am mers impreuna cu Radu Crainic la catarat in Cheile Turzii pe o vreme ideala.
Desi de dimineata a fost un frig aspru, -3/-4*C, la pranz, cand am ajuns noi la perete erau deja +7*C, fara vant, iar stanca era placuta, chiar usor calda, dat fiind ca ne-am ales un perete in soare, la Erasmus (4B). Am ales ruta asta si pentru accesul mai montan pe care il au traseele din zona.

Escalada a fost numai buna pentru Radu sa reintre in forma, iar pentru mine sa intrerup cum se cuvine pauza de 4 saptamani de cand n-am mai fost la catarat.

Cum coechipierul meu trebuie sa se intoarca la Oradea in ac zi, dupa ce coboram rapel din creasta ne intoarcem la Cluj.

Conform planului :)...

PS: si sa nu uit de Finala Campionatului Mondial de Scrima la care RO a luat medalia de aur dupa o lupta incredibila invingand China in finala cu 27-26, dramatic !